Leka med Stiiiiina

Publicerad 2010-12-28 12:36:53 i Smink, hår m.m,

Idag ska jag leka med  ^^ och jag ska få sminka henne :D Yeeey!

Ska öva på att göra en diskret sminkning... klickar ni på "smink, hår o.s.v" så ser ni att diskreta neutrala sminkningar inte är min grej ;D Och det är för att jag huvudsakligen sminkar mig själv, och jag passar inte så bra i diskreta sminkningar tycker jag.

Dagens sminkning skulle bli diskret hade jag bestämt, men den blev såhär:

ehehehehe...


För övrigt hatar jag min eyeliner idag >_< blev bajsfult, men ja... jag lyckades inte fixa den, blev bara värre och värre så det var bara att sluta innan jag hade eyeliner i hela ansiktet :D hehe

Aja, nu skall här inväntas Stina för en heldag och kväll med skoj, spel och smink :D


Adieu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela