Nyårslista

Publicerad 2010-12-31 14:53:42 i Allmänt,

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

 

- Gjorde jag säkert :P

 

Höll du några av dina nyårslöften?


- Jag gav inga, man håller dem aldrig.

 

Vilka länder besökte du?


- Norge, yeey.


Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

- Min smalhet XD


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?


- 4/6 för jag tog studenten och 25/8 för att jag fick gå på bolaget för första gången

Bästa minnerna ifrån sommaren 10?


- Jag minns typ inget, när Parisa kom hem en månad och det var jag, stina och parisa igen.


Vad var din största framgång 2010?


- Kommer inte på något.


Största misslyckandet?

- Allt för mycket.

 

Största misstaget?

- Det vill jag inte tala om här.

 

Bästa köpet?

- Sminkpaletterna som jag tjatar om jämt.

 

Träffat någon kändis?

- Nä.

 

Vad spenderade du mest pengar på?


- Cola, cigg och smink typ :P


Gjorde någonting dig riktigt glad?

-När min mammas moster hjälpte mig att städa upp lägenheten, skinande rent och jag var så jävla glad. Synd att jag förstörde det.

Och när Stina kom hem från trondheim.

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

- Många!

 

Har någon du känner tagit körkort?

- Jupp, inte jag dock.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Ledsnare utan tvekan, har varit ett jävligt jobbigt år, jobbigare än 2009.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

- Hatat mig själv, men det lär nog inte ta slut nästa år heller tyvärr.

Hur tillbringade du julen?

- Först med pappa, Jonathan, farfar och hans familj och sedan hemma hos Jonathan.

 

Blev du kär i år?

- Jag var redan kär när jag entrade det nya året, och är det fortfarande. J<3


Hur många one night stands?

- Miljoner!!! Nej, inga ^^


Favoritprogram på TV?

- Cougar town! Även fast jag såg tvn på datorn och inte tvn, men aja... har sett serien 5-6 gånger så jag tycker det räknas.

 

Bästa boken du läste i år?

- För många för att välja mellan :o

 

Största musikaliska upptäckten?

- Ska väll vara att jag har blivit aningen besatt i "partymusik"

 

Något du önskade dig och fick?

- Skor, och annat.


Något du önskade dig men inte fick?

- Mycket, men det är väll lite så livet är tycker jag.


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?


- Gick på bolaget :o

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

- Oh ja.

 

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2010?

- Svart som vanligt...

 

Vad fick dig att må bra?

- Vänner, släkt, Jonathan, kissekatterna m.m.

 

Läskigaste upplevelse?

- När jag fick enorm panik och låg och skrek, hyperventilerade och grät allt i ett, jag är van vid sådant men den gången var fan extrem.


Äckligaste upplevelse?

- vet inte riktigt.


Årets fest?

- Har varit på typ en fest.

 

Vad är du mest stolt över från 2010?

- Att jag växer mentalt typ... jag vet inte.


När var du mest nervös?

- När jag skulle på studentbalen, om man nu ska kalla det nervös, hade regäl ångest, och när jag skulle åka flak :P

 

Hur spenderades nyårsafton?

- Kommer sitta och spela spel med pojkvän, som förra året när vi spelade alfapet :P

 

Vem saknar du?

- Mamma, vännerna i Göteborg.

 

De bästa nya människorna du träffade?


- Vet inte ens om jag har träffat några nya... :P

 

Ditt mål för 2011?

- Lära mig städa, diska.. ta hand om mitt hem helt enkelt.

 

Vad längtar du till år 2011?

- Inget speciellt.



Kommentarer

Postat av: Miriam

Publicerad 2011-01-04 12:34:36

Du är så söt :) //Miriam <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela