iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih

Publicerad 2010-07-12 05:43:15 i Smink, hår m.m,

Nu är lyckan fullständig typ... Shrinkle, hon som har skapat mitt favoritmärke sugarpill cosmetics har som en fan-sida på facebook där jag är medlem. Igår lade jag upp en bild på en av sminkningarna som jag gjort med hennes produkter och nu när jag loggade in hade hon kommenterat bilden!!!





Jag är så glad just nu så jag dör lite smått :P Att få höra något sådant från någon som man beundrar så mycket.. herregud... *svimma*

Ha en trevlig dag! Jag har inte somnat än, är väldigt pigg konstigt nog med tanke på att jag sovit typ tio timmar på två dygn.

PS. jag skippar bokrecentionerna, känns onödigt och drygt:P Och jag ska lägga ut bilder på sminkningen jag hade igår när jag har lagt in bilderna i datorn. DS.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-08-01 22:18:56

supersnyggt jue! kommer snart ett litet mail till dig angående kommentaren på min blogg (:



kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-08-08 01:19:56

Du gör otroligt vackra sminkningar!:)

Postat av: Elin

Publicerad 2010-08-16 12:06:42

Tack så mycket :D

Postat av: NinaCrown

Publicerad 2010-08-30 00:34:22

Man kanske ska kolla upp vad detta är för märke då :P Men gillar din blogg, man får mycket inspiration!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela