Baccus

Publicerad 2010-05-02 23:29:26 i Katter,

Jag vet att jag borde blogga mer men jag är i en jävligt deppig period just nu och kan inte sprida ljus över min fina blogg, så då skiter jag i det :)

Emilie (Baccus förra ägare) ville se lite nya bilder på honom så jag lägger ut några nu.

Tjockis<3

Mys med Nisse, även om Nisse inte tycker att det är lika mysigt kanske ;D haha



Mys i klösträdet

Jonathan och baccus(bratwurst) hade gosigt i soffan.

Behöver jag tala om att han är en jävligt mysig kissekatt? ^^

http://elinsbaccus.blogg.se/2009/november/091122-dagen-efter.html

Kommentarer

Postat av: Emilie

Publicerad 2010-05-10 16:06:42

ÅÅÅH han är stooooooor nu:) Jädrans! Kul att du kan klappa honom, de andra kattungarna har svårt att bli klappade. Baloma var ju hur gosig som helst när hon bodde med oss, men har av någon anledningen totalvänt i sitt nya hem och vill inte alls bli klappad längre, knepigt. Tackar så mycket för bilderna! Hoppas du mår bättre snart, kram!

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-12 00:43:13

Det är så gulligt nu för sakta men säkert börjar han mjaua, inte bara mrrrr, och han låter sååå liten *^^* smälter varje gång! Och så svarar han ofta när man pratar med honom, precis som Nisse gör :) Han är lite mesig när det gäller andra, som ska plocka upp eller klappa honom, men jag tror att han är i en mammagris-period ;) Jag får gosas så mycket jag vill med honom och han kommer till mig och stryker sig mot benet och lägger sig nedanför för han vill gosa^^

Postat av: pjamasfrida

Publicerad 2010-05-12 20:34:00

Åhh herregud vilken mysig och söt kisse! Önskar verkligen jag hade en egen nu <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela