Bajs -_-

Publicerad 2010-11-25 09:53:22 i Gnäll,

Jag har varit fruktansvärt FRUKTANSVÄRT oaktiv och jag har ingen annan förklaring annat än att jag inte har lust att blogga :P

Dock kom jag ju på värsta bra idén nu ju!! >_< Jag skulle kunna lägga ut lite julsminkningar... beskriva hur jag gjorde o.s.v. Men det är här skon klämmer, min kamera är antingen trasig eller oladdag, eller båda, och jag hittar inte laddaren till batteriet så det sket sig ju -_- Bajs som sagt.
Men men, vad gör man.

För övrigt saknar jag min vän Stina som har bott i trondheim några månader och jag har inte träffat henne på ca. 1½ månad -_- Men hon kommer hem den tionde! :D:D:D:D Yeehaaaw

Jag är sjukskriven nu, på grund av depressionen, och håller på att sluta med antidepp för att se om jag kan gå ned i vikt. Jag gick upp 30 kg på ett halvår när jag började med antidepp, och det var efter att jag gått ned 20 kg och vägde underbara 63 kg, nu väger jag 90-95 kg. yeeey...

Jag är lite bitter idag.. och igår... och jämt nu för tiden.

Ha en bra dag sötnosar! (Nu lät jag fjortis)



Uuhuhuh :( smal och löshår... fint vare.

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2010-11-25 22:40:34

Wiihooo, ett inlägg! Äntligen! :D Och ja, snart ses vi, då ska du få se på roligt :) Puss på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela