Småungar och sex.....

Publicerad 2010-09-12 10:05:45 i Sex & such,

Jag måste skriva av mig om något som gör mig upprörd och uppriktigt ledsen. 12-13 åringar som knullar.... whyyyyy? Seriöst, de är bara barn!
Om vi ser det såhär: Jag slutade leka med Barbie när jag var 12, tänk om jag skulle ha sex när jag var 13? Är inte det bevis nog... Jag tänker inte försvara någon och påstå att det faktiskt finns vissa i den åldern som är redo för sex, för det tror jag inte. Varför inte vänta åtminstonde ett par år? Hur mycket kunskap kan man ha om sex när man är så ung egentligen? Man vet ju säkert grunderna, men räcker verkligen det? Jag har aldrig hört någon som har pratat om sin första gång när de var så ung och att det var underbart o.s.v. Jag var 18 snart 19 när jag förlorade oskulden och det ångrar jag inte en sekund.


Ja, nu har jag skrivit av mig om det...


För övrigt har jag börjat praktisera på Hobby boden här i stan, jag vet inte hur det går... jag är bara där fyra timmar om dagen men efter två timmar börjar reumatismen göra sig påmind och mot slutet av dagen har jag så ont i benen att jag är spyfärdig. Jag blir bara nervös, det är meningen att jag ska vara där i tre månader, kommer jag verkligen orka? Jag vill ju så gärna. Har inte råd med medicinen för reumatismen heller, har inte råd med något...

Jag är i en dålig period just nu, allt känns så jävla tung så jag har svårt att sitta upp. Man måste ju falla för att kunna resa sig igen men det känns som att jag faller hela jävla tiden, börjar jag få slut på ork nu? I köket finns ton och åter ton med disk och jag orkar verkligen inte ta tag i det. Jag hatar att må såhär, jag hatar att inte ha någon ork, jag hatar att hata mig själv... usch. Aja, adjö på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela