Dag 1 - Presentera mig själv

Publicerad 2011-02-20 12:29:27 i Lista,

Jag heter Elin, fyller 21 år den 25 augusti. Jag är tillsammans med Jonathan som jag gick i samma klass med, bild och form. Den 28onde har vi varit tillsammans i två år. Av honom fick jag min första kärlekskyss och skrek som en liten flicka :P

Jag bor i en tvåa på frösön i östersund med mina två katter, på fredag hämtar jag min tredje katt :D

Jag har bott i Umeå mellan oktober 2000 och Juni 2004 men trivdes inte alls där och halkade tyvärr in i en djup depression, berodde dock inte bara på Umeå, men till stor del.

Jag har även bott i Göteborg Juni 2008 till December 2008, trivdes fruktansvärt bra där men var tyvärr tvungen att flytta tillbaka till Östersund när min älskade mamma dog.

Mitt favoritämne att tala och skämta om är sex, vilket man märker ganska fort om man träffar mig XD

Jag älskar att skriva och drömmer om att bli författare. Jag älskar även smink, att leka med smink och har använt smink sedan jag var 11. Jag hade ju turen att ha en mor som lät mig använda smink. Då var jag inte så jävla duktig dock, smetade på en massa svart runt ögonen och kallade mig punkare XD Jag ritar och målar ganska mycket i PS, men är så jävla oinspirerad och blir inte ofta nöjd, vet inte hur mycket jag har kastat bort.

Jag äger jävligt mycket smink och det har jag samlat på mig genom åren. Mitt favoritmärke är make up store, äger många ögonskuggor från dem, hade ägt mycket mer om jag inte var så jävla pank.

När det gäller sexuell läggning är jag faktiskt osäker, jag kallar mig bisexuell men har aldrig varit kär i en tjej. Bara förälskad, kanske helt enkelt  beror på att jag inte har hittat rätt tjej, har varit kär i två killar… Däremot vet jag att jag utan tvekan vill ha sex med tjejer (har dock aldrig provat). Jag kanske ska kalla mig sexuell? ;D

 

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva mer. Ni får la fråga om det är något ni undrar.

 

Dag 2 – Varför började du blogga?

 

Ville väll ha tidsfördriv :P


Dag 3 – Meningen bakom ditt bloggnamn

 

Haha, ja, jag får ju ofta kommentarer om att mitt bloggnamn är skit långt :P Jag har en musmatta med femtiotalsmotiv och där står den texten. Tycker det är jävligt passande ;) Hur många tjejer drömmer inte om att ha en massa pengar så man kan shoppa en massa onödig skit liksom.


Dag 4 - Mina föräldrar

 

Mamma var underbar, hon var min bästa vän, mitt allt. Jag saknar henne fruktansvärt mycket.

 

Pappa och jag har haft en krånglig relation under min uppväxt men det börjar bli mycket bättre.

 

Mormor är som min andra förälder, hon har alltid funnits där för mig och hjälper mig med allt hon kan. Älskar henne så mycket.


Dag 5 - Mina syskon

 

Har inga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela