Isatt

Publicerad 2011-01-05 14:27:12 i Sex & such,

Nu är spiralen isatt :) Jag har ganska ont, mer ont när jag sitter ned än när jag står vilket känns drygt :P Men ja, det var inte alls så obehagligt som jag trodde att det skulle vara, och "smärtan" känns som mensvärk vilket vi damer borde vara klara av ;)

Nu får jag inte bada eller ha sex på en vecka -_- buhu. Jag badar alltid, så nu måste jag vänja mig vid att duscha den här veckan XD Haha.

Jag skulle fortsätta ta p-pillren en vecka till för att vara på den säkra sidan, men det är ju inte jordens undergång, en vecka till och sedan slipper jag dem! Wihoooo.





Om min fina Stina mår bra ikväll så ska hon komma hit och vi ska spela fable :) Hoppas hon mår bra då!

Tack och adjö



Kommentarer

Postat av: Z

Publicerad 2011-01-05 18:29:01

Har ju också spiral - känns mycket skönare än p-piller. Man kan ju inte direkt glömma att ta det (den?), den håller jättelänge och den ger en inte massiva humörsvängningar x__x

Postat av: Elin

Publicerad 2011-01-06 02:20:49

Nä, precis :D Wunderbar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela