viva la diva palett

Publicerad 2011-01-07 05:24:13 i Smink, hår m.m,

Ett snabbt tips såhär tjugo över fem på morgonen:





Den här paletten är faktiskt riktigt bra, viva la diva brukar släppa den runt jul endast och jag tycker det är aningen dåligt eftersom den är så bra. Självklart föredrar jag mina andra paletter, men den här är ett jävligt bra alternativ :) och nu är det dessutom rea på den på kicks :)


Viva la diva har mycket bra och mycket billigt smink.

PS. den brukar även finnas att köpa på Åhléns. DS.



Kommentarer

Postat av: Sandra- KAN FIXA DIN BLOGG DESIGN

Publicerad 2011-01-15 09:46:05

hihi, hittade till din blogg! hoppas att du hittar till våran :D

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-18 14:17:37

Hej! Ville bara säga att jag diggar namnet på din blogg, haha! Asgrymt! :D

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-18 23:29:05

Ville bara tillägga att det inspirerade mig till en teckning, som jag lägger upp imorgon om du vill se :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela