Ma lovely ladies

Publicerad 2011-07-01 13:16:37 i Allmänt,

2008



Det är lite underligt hur man kan känna sig glad över något samtidigt som det känns som att man dör inombords....


Iallafall, som jag skrev förut så är mina underbara tjejer Stina och Parisa hemma nu, första gången på ett år som vi tre är tillsammans igen och det känns underbart.

Igår skulle en kompis till Stina spela(han är DJ) på solo, så vi bestämde oss för att gå dit och äta och sedan kolla/lyssna på honom. Vi kom dit alldeles för tidigt märkte vi :P Halv sex, det dröjde ett tag innan det började komma mer folk. Vi åt en hamburgare som var så fruktansvärt god, jag tror inte jag har ätit något så gott i hela mitt liv.



Det var en väldigt trevlig kväll med massa tjejsnack och bra musik.

Sedan vid elva vandrade jag ned till Jonathans jobb för att möta honom när han slutade så promenerade vi hem till honom vilket var mysigt, himlen var jätte fin och temperaturen var skön.

Nu har jag gjort ett försök till att städa och diska lite vilket inte gick så bra, har fan ingen ork.

Om typ en timme ska jag åka in på stan och vandra runt med Stina och Parisa och ikväll blir det utgång.

Imorgon ska vi ha filmkväll vilket blir mys, just like the old days.

Adjö.








Alla är så trötta idag så det blir filmkväll ikväll istället och utgång imorgon ^^

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-07-06 15:58:42

Sv: Åhhh ursäkta sent svar men såg precis kommentaren om "spöken". Nu blev jag nästan lite smått sugen att flytta till Umeå bara för det. För att få se läskiga skogar och gamla mentalsjukhus. Haha. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela