Gay och Alice

Publicerad 2011-06-17 11:00:09 i Allmänt,

Eeeeftersom jag bara har postat en massa deppinlägg senaste tiden (ber om ursäkt för det) så tänkte jag dela med mig av en bra grej som jag hittade på QX;




<3





I förrgår beställde jag ett spel som jag har längtar efter, nämligen;



och fick hem det igår :D
Har inte spelat det än för jag föredrar att spela på helgerna när man kan sitta uppe hur länge man vill o.s.v.

Dock måste jag medge att jag är "lite" mesig när det gäller skräckspel, jag tycker om left 4 dead men ja...
Vi får se hur det går helt enkelt XD I värsta fall får jag väll utnyttja någons sällskap så jag klarar att spela det ;D haha.



Nästa vecka kommer mina underbara flickor, stina och parisa, hem!
Jag längtar som en tok, världen känns komplett när det är vi tre igen och jag har inte träffas Parisa på ett år.
Då blir det massa prat och party och spel :D

Tjoho!

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-06-17 18:39:04

Åh jag längtar också! :D Och jag kan vara ditt mentala stöd när du spelar, jag kan sköta chipsätandet;)

Postat av: Elin

Publicerad 2011-06-17 19:45:50

Haha, underbart! ;D

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-06-23 14:35:21

Haha nej jag känner knappt igen mig själv på gamla bilder :P

Postat av: sofia

Publicerad 2011-06-23 17:32:34

sv: jo jag har testat många olika primers men ingen funkar!

Postat av: Robert Cayden

Publicerad 2011-06-27 22:30:16

Haha diggar bilden längst upp! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela