Dag 7 - Vad är kärlek?

Publicerad 2011-03-16 22:02:31 i Lista,

Dag 7 - Vad är kärlek?

Värme och trygghet.


Dag 8 - Min dag

 

Var på kursen där vi inte hade ett skit att göra :P Så vi blev bjuden på lunch i badhusparken och sedan fick jag gå hem. Då gick jag till Jonathan och kramades med honom en stund. Sedan åkte jag hem och har städat hela kvällen med en underbar släkting :) Tillsist tog jag ett bad.


Dag 9 - Min bästa vän

 

Mina bästa vänner är Stina och Parisa. Vi har känt varandra i 13-14 år. Ja, de är underbara. Jag mår som bäst när det är vi tre tillsammans igen.


Dag 10 – Något som gjort dig stolt de senaste dagarna

 

Att jag har tagit beslutet att plugga upp mina betyg :)

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2011-03-23 09:35:12

hej,fin blogg.va gärna med i min veckans blogg.

de enda du behöver göra är att kommentera inlägget med "jag är med"



bra sätt att få fler läsare:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela