Så less!

Publicerad 2012-02-24 12:25:40 i Allmänt,

Jag är så sjukt jävla less på min hjärna, mitt tankesätt och psyke.

Började plugga matte B i måndags, just nu repeterar jag ekvationer från matte A och jag är så jävla värdelös Ôo
Det gick jätte bra i början, men nu har jag kommit till en massa tal som jag verkligen inte förstår. Och här kommen anledningen till varför jag hatar min hjärna;

Jag fattar inte ett tal, jag får panik för att jag inte fattar det.
Hjärnan börjar stänga av och ersätts med ord om hur jävla dålig jag är och att jag inte klarar någonting.
Och om man inte tror att man klarar det, så klarar man det inte heller. Så jag satt i typ 40 minuter per tal, fick typ tre uppgifter lösta på två timmar, och det var bara för att jag fick hjälp.

Nu är jag less på mig själv och på sjukt dåligt humör.
Önskar att jag kunde ha lite mer självförtroende, önskar att jag kunde rycka upp mig och fortsätta men istället sitter man där och självhatet växer och växer tills man inte klarar någonting.

Om jag inte ens klarar Matte A utan en hjälp på varenda tal, hur ska jag då klara Matte B?

Jävla bajs -_-

Aja, nu ska jag spela sims medeltid och försöka rycka upp mig lite.


Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2012-02-24 13:38:32

Kämpa på! Matte är ju så att om man inte fattar så fattar man inte. Det är inte som en svenska eller religionsuppgift, de förstår man ju och kan läsa på om men Matte måste man förstå för att göra. Jag kan ju inte heller matte nu typ, jag fastnar ju också på talen du nämner men man måste bara få hjälp och verkligen fortsätta försöka. Så fortsätt kämpa på, du kommer klara det :)

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-02-26 19:13:36

Usch då! Men kämpa på, som sagt. Fattar du inte - fråga läraren. You can do it! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela