No make up :o (Varning: Ointelligent inlägg)

Publicerad 2012-01-25 11:26:36 i Allmänt,

En sak som jag ogillar med att bo i sverige är att vi har fan inga sminkmärken här (ja, jag vet, i-landproblem bladibla).

Make up forever, illamasqua, Sephora m.m, m.m, m.m.

Jag skulle vilja åka till New york eller L.A bara för att köpa massa smink XD Aja, det får bli när jag är rik ;D

För övrigt har jag hittat en ny kanal på YouTube som jag knarkar sönder; AndroGenetics, det är fem androgyna killar som lägger ut en video varje vardag(alltså en kille per dag) och helvete vad vackra de är. Hur kommer det sig att killar oftast blir bättre på smink än tjejer när de väl intresserar sig för det? Tänk att få sminklektioner från någon av dem *_*

Min favorit är Michael JamesXO (Måndag), när han pratar så låter han så sofistikerad(?), intelligent och lugn. Han är så fruktansvärt vacker så jag smälter, har nog en liten crush på honom XD

Det här må ju för övrigt vara ett av de mest ointelligenta inläggen jag någonsin postat i min blogg :D Men aja, men får vara ointelligent också. (Jag har tråkigt)



Kolla på honom!!! *___*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela