Volume? :o

Publicerad 2012-01-27 09:38:38 i Allmänt,

Nu må jag ju som tipsa lite här va(<---föreställ er norrländsk dialekt) :D

Nej men, igår så vandrade jag runt på stan en snabbis och bara råkade hamna på björn axén avdelningen som vanligt ;D Och så hittade jag hans/deras volymshampoo-och balsam som jag har varit sugen på att prova ett tag.
Det är svinigt dyrt, 110 spenn för balsamet och 100 spenn för shampoot men jag kände att jag vill prova så ja, då fick det bli så.

Och det fungerar! :o Okej, jag vet ju redan att märket är skit bra, de flesta av hans/deras produkter gör det dem ska men jag trodde faktiskt inte att det här skulle fungera.
Så fort håret torkade igår så hade jag mycket mer volym, nu när jag vaknade och har legat i sängen i 9+ timmar så har jag fortfarande exakt samma volym som när jag gick och lade mig, och jag som ALDRIG har volym är ju som lite glad :D

Jag älskar Björn Axén <3

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2012-01-27 10:45:45

I think you like that Björn ;)

Men man kanske ska testa det där då, jag har ju ingen volym i vanliga fall!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-05 14:11:53

Kan inte påstå att 100:- för schampo/balsam är dyrt.

Svar: Jag tycker att det är dyrt :P
MjauDuuude

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela