Blandat

Publicerad 2012-06-16 14:03:54 i Allmänt,

Sitter och lyssnar på System of a down på hög volym just nu^^ Så jävla härligt, tänk att ett band kan ge en så mycket i livet. Minns när jag var 14 och hade grävt ned mig rejält i en djup depression, då låg jag och lyssnade på dem jämt och de gjorde allt uthärdligt. SOAD är kärlek. Mår jag dåligt eller har ångest så behöver jag bara lyssna på dem och jag blir genast lugn, om jag dessutom ligger i pojkväns trygga armar så har jag ingenting att oroa mig över. 







För övrigt så växer mina ögonbryn jävligt konstigt :P Vet inte om jag kommer få till ordentliga ögonbryn, de växer ojämt och på vissa ställen växer hårstråna åt fel håll XD Men men, jag fortsätter låta dem växa så får vi se då. 


Har en sak som jag väldigt gärna vill skriva om men jag vet inte om jag borde, inte än i alla fall... Men jag är orolig och skulle behöva skriva av mig. Får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela