Gaymasens frågor.

Publicerad 2012-05-31 19:02:47 i Allmänt,

Gaymasen utmanade sina läsare att svara på 10 frågor, och jag har ingenting att göra så jag svarar på dem nu ^^
1. Vad är det bästa med MIN (the one and only - Gaymasen) blogg?
2. Om du fick vara ett djur vilket djur hade du valt och varför?
3. Om du får chansen att skriva en bok om hur du levt ditt liv hittills, vad skulle den boken få för titel?
4. Hemsk fråga men om du måste välja - cancer eller alzheimers?
5. Värme eller kyla?
6. Mac eller PC?
7. Bada i ett kallt hav och få kallsup med saltvatten var femte minut eller bada i en varm, kolsvart sjö samtidigt som du vet att ett gigantiskt (o)djur simmar runt där någonstans?
8. Om du fick välja att ha sex med vilken person du vill i heeela världen, vem hade du valt?
9. ÄRLIGT nu, vad är vackrast, penis eller snippa?
10. Om du fick träffa antingen president Obama och vara med och påverka samt ändra EN (vilken du vill) fråga i samhället eller träffa Lady Gaga och festa med henne en hel vecka samt få en miljon - vem hade du valt?
1. Vad är det bästa med MIN (the one and only - Gaymasen) blogg?

Att du alltid är så rolig, det är svårt att inte tycka om dig.

2. Om du fick vara ett djur vilket djur hade du valt och varför?

En katt, för att jag älskar katter :P Eller kanske en fågel så man får flyga.

3. Om du får chansen att skriva en bok om hur du levt ditt liv hittills, vad skulle den boken få för titel?

Varför? skulle den heta.

4. Hemsk fråga men om du måste välja - cancer eller alzheimers?

cancer tror jag, tycker känslan av att en person finns men inte är sig själv känns så otroligt... sorglig. Tänk att träffa sin mormor eller någon som ser helt tom ut och inte minns vem du är, det skulle göra så jävla ont. 

5. Värme eller kyla?

kyla, vilket är underligt eftersom min reumatism blir krånglig när det är kallt. Men fryser man så kan man klä på sig, svettas man så kan man inte göra något, förutom att ta en kall dusch typ.

6. Mac eller PC?

PC.

7. Bada i ett kallt hav och få kallsup med saltvatten var femte minut eller bada i en varm, kolsvart sjö samtidigt som du vet att ett gigantiskt (o)djur simmar runt där någonstans?

Bada i ett kallt hav, utan tvekan :P Dock är jag svinigt rädd för levande vatten överhuvudtaget.

8. Om du fick välja att ha sex med vilken person du vill i heeela världen, vem hade du valt?

Det här är jätte töntigt men min pojkvän. Helt ärligt. Det finns ingen på den här jorden som jag är så attraherad av som Jonathan och han ligger jag ju redan med ;D Lucky me!

9. ÄRLIGT nu, vad är vackrast, penis eller snippa?

Kuk såklart, fittor är inte vackra (ursäkta), de är bra och så... men (hårda) kukar är riktigt snygga.

10. Om du fick träffa antingen president Obama och vara med och påverka samt ändra EN (vilken du vill) fråga i samhället eller träffa Lady Gaga och festa med henne en hel vecka samt få en miljon - vem hade du valt?

Lady gaga, om jag inte var tvungen att dricka :P

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-06-01 08:59:48

Brutally honest me like, haha! "Levande vatten" gillade jag också. ;-) Intressant boktitel! :)



Tack för intressanta svar. :) Kram!

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-06-03 11:33:05

Haha I see! Nej jag kan inte skrynkla skitpapperet. Vikas ska det göras. ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela