Dag 19 – Alla mina hårfärger.

Publicerad 2013-08-29 00:00:00 i Lista,

Jag är naturligt blond, när jag var liten så hade jag ljusblont lockigt hår som vägrade växa. Blev inte långhårig fören jag var typ 7-8 år. Nu har jag färgat håret så länge så jag vet inte riktigt vilken hårfärg jag har, jag har ju bara sett den som utväxt i kontrast till andra hårfärger men jag gissar på att det är råttblont (eller sandre som det heter i lite finare  form).
Jag började tona håret när jag var 11-12, jag vet inte om jag började med brunt eller svart men jag tror att det var brunt, jag har en bild från när jag var en plutt men jag hittar den inte så... oh well.
Sedan blev det svart och det trivdes jag väldigt bra i men återgick till blont ett tag, sedan blont med svarta slingor och sedan svart igen.
Jag har haft rött hår också, och blont igen men jag återkommer alltid till svart. Jag känner mig bara som mig själv i svart hår, trivs inte med mig själv i andra färger.


Här kommer de bilder jag hittar på datorn(min externa hårddisk gick sönder för hundra år sedan så alla bilder från jag var typ 14 är borta, yeeeeey):
 
 
 
 
 
(En dålig blekning så det blev knallrött uppe på huvudet och mörkrött i resten XD)
 
(Inte  för att man ser färgen.. vilket är bra för det var kaos XD Blekte det bara någon månad efter jag hade färgat det rött så...)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela