Mamma, inte 50 år idag.

Publicerad 2013-08-22 18:51:35 i Mamma,

Idag skulle mamma ha fyllt 50 år. Det känns så fruktansvärt fel på alla sätt och vis.
Om några månader är det 5 år sedan hon dog, hon borde inte vara död, hon borde vara här och vi borde vara hemma hos mormor och ha kalas för hennes stora dag. Men mamma kommer aldrig bli 50.
Idag har känt mig mer ensam än någonsin, jag har känt mig tung, orolig, ledsen, irriterad.. allt.
För att slippa känna och tänka för mycket så har jag städat i flera timmar, men nu är jag för trött för att göra mer så då är alla känslor tillbaka och jag har ingen att prata med, ingen orkar bry sig längre.
 
Jag älskar dig mamma och jag önskar att du fick fira din 50-års dag.
 
 
 
 
(gammalt porträtt som jag gjorde av henne i photoshop)

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2013-08-25 10:42:47

Det är så hemskt, varför ska liv ta ifrån oss alldeles för tidigt? Ni är verkligen lika varandra, det syns tydligare och tydligare :) Stora kramar till dig<3<3

Svar: Ja, det är orättvist.Tack finaste <3 Kram!
MjauDuuude

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela