Dag 25 – Ett barndomsminne.

Publicerad 2013-09-04 09:00:00 i Lista,

Ännu en svår fråga XD Finns ju så mycket och ärligt så kommer jag mest på dåliga saker, det är ju de man minns tyvärr...
 
Men jag kan skriva om när jag fick en kattunge, jag vet inte hur gammal jag var... 5-6 kanske?
Jag var hos mormor och mamma ringde och sade att när jag kom hem så skulle jag få en överraskning.
Jag kommer ihåg att jag och mormor var på väg till bussen och jag sade "tänk om det är en kattunge!", jag vet inte hur jag kunde gissa det men möjligheten finns ju att jag hade tjatat om att jag ville ha en kattunge eller något... mormor försökte i alla fall avleda mig från det och sade att det kanske är en barbie.
När jag kom hem så sade mina föräldrar åt mig att jag skulle kolla i barbielådan (jag var ett väldigt bortskämt barn och hade en stor låda med hjul under sängen som var fullproppad med barbiedockor) och först såg jag ingenting, men sedan tittade i en clementinkartong (som på den tiden var i trä och såg precis ut som en säng och passade perfekt för barbiedockor) och där låg en liten liten kattunge och sov *^^* Åh vad glad jag blev. Han fick kreativt nog heta Tusse XD
 
The end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela