Steeeda och konstverk

Publicerad 2013-09-29 01:03:14 i Positivt,

Idag fick jag faktiskt till städningen, Stina skulle komma på besök så jag skulle plocka undan lite men det slutade med att jag städade hela vardagsrummet så det är rent och fint nu ^^ Det var skönt.
 
Jag fick skynda mig till affären för att möta henne sedan för jag drygade mig så mycket med städningen, men jag kom bara fem minuter sent ;D
 
Först åt vi en massa onyttigheter och kollade på identity thief som var väldigt bra. Efter det spelade vi rita och gissa som är mitt nya favoritspel, så jävla roligt :D Tack mommo <3
 
Här är Stinas fantastiska version av Nasse:
 
 



Nu ska jag försöka rita lite i photoshop, men det lär nog bli sängen ganska snart, blev himla trött av att skratta ihjäl mig åt Stinas bild ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela