Stegräkning v.29

Publicerad 2015-07-22 07:27:28 i Promenera/Stegräkning,



Den här veckan har jag varit hos pojkvän och då blir det som vanligt rätt bra med steg ^^
På fredagen var vi på kolmården vilket var helt underbart :D Har varit en stor dröm för mig att få åka tillbaka dit, tror jag var runt 11 när jag var där sist.

Vikten håller sig jämn (trots att jag och pojkvän har ätit väldigt mycket gott den här veckan ;P), men det var ett misstag att sluta med kortisonet. Jag har inte gått ned ett hekto i vikt, vilket innebär att jag inte har gått upp i vikt på grund av dem :P Och senaste dagarna har jag börjat få väldigt ont i kroppen så ja... det var dumt att sluta med dem,
Har dessutom blivit något med methotrexatet så de vill att jag pausar i två veckor -_- Men men, hoppas lite på att värken bara är tillfällig och beror på vädret eller något.
Vet inte hur det kommer gå med stegen nu när jag har så ont i kroppen, men jag ska göra mitt bästa.

 
Adieu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela