Svar på frågor

Publicerad 2010-08-19 13:14:35 i Allmänt,

Nu svarar jag på frågorna :) Har trots allt gått lång tid så, ja… lets do it.

 

Kommer du göra ett videoinlägg någon gång? :)

Nja, jag tror inte det:P Det vore mycket lättare att göra smink-tutorials via video, men det känns inte som att jag skulle vara bekväm framför kameran på det viset XD

Vem av dessa hade du dödat, gift dig med och legat med?(du får endast döda en osv.): Christer Sjögren, Bert Karlsson och Leif Loket Olsson?

Gah, svårt, alla är inte så… sexiga. Jag skulle döda Bert Karlsson, Gifta mig med Loket (usch) och… *gråta en skvätt* ha sex med Christer Sjögren (Djupt påverkad av olika droger och sprit och kanske förlora hörsel, syn och känsel ett tag)

Vem skulle du välja som frikort?

Johnny Depp fo shizzle, jag har ångrat mig. Man: Ewan Mcgregor, såg en dokumentär med honom och herregud vad het han är... jag visste redan att han är het i filmer, men i verkligheten är han SMOKIN'!!!!! Kvinna: Courtney Cox, mreeeeow. nuf said.

Eftersom Haddock är jävligt rädd av sig och du är bra på katter, hur ska man göra för att få henne att bli en katt som vill gosa hela tiden?

Alltså, det jag gjorde med Baccus var att tvångsgosa med honom. Så fort han var tillräckligt nära så fick jag i princip kasta mig över honom och slita upp honom i famnen, han blev såklart stressad, men då klappade jag honom och gullpratade, jag gjorde så varje dag, ibland flera gånger per dag under 1-2 månader. Något man också bör göra då är att verkligen försöka utstråla värme, kärlek och lugn eftersom våra djur känner av våra känslor. Jag vet dock inte om det fungerar på lite äldre katter eftersom baccus bara var några månader när jag började. Han är ju fortfarande ganska skygg, men som du har märkt så är han ju mer nyfiken och har till och med hälsat på dig, jag får gosa med honom när jag vill så det har ju fungerat bra i alla fall med tanke på att man inte fick röra honom förut.

Om du fick välja, hade du valt ett jobb som du hatar men tjänar asmycket på eller ett jobb som du älskar men där pengarna nästan helt går till hyra, mat osv..?

Hatar men tjänar asmycket på, jag tycker om pengar :P Det är sjukt stressigt att inte ha pengar och man mår allmänt bajs eftersom man inte har råd med något extra. Hatar man sitt jobb kan man i alla fall trösta sig efteråt med att skämma bort sig själv ;D

Får jag chans på dig?

Självklart! :D

Vad är din favoritmaträtt? :)

Jag måste vara tråkig och säga Pizza :P Jag älskar pizza… åh… jag vill ha pizza :(

Det pinsammaste som hänt dig?

Inte en aning, har gjort många pinsamma saker i mina dagar :P

Har du mens?

Inte just nu, nej :P

Om en av dina katter skulle magiskt förvandlas till människa, med sin nuvarande personlighet och drag, vem skulle du då välja - och skulle det vara som storebror, kompis eller älskare?

Nisse skulle jag ha som vän, redan nu (det här kommer låta jätte cheezy) så har vi en speciell kontakt. Han har varit i mitt liv sedan jag var tretton, alltså genom nästan hela min depression och kan därför mina känslor. Han märker när jag mår dåligt och vill då trösta, vilket oftast fungerar. Han är väldigt pratglad och lugn, men busig ibland. Han är bara underbar helt enkelt :)

 

Tha end.

Skulle det dyka upp fler frågor så lär jag nog svara på dem också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela