Prylsaknad

Publicerad 2013-09-05 21:55:45 i Gnäll,

Att man kan sakna en pryl så jävla mycket. Min älskade ritplatta... Den var inte speciell eller avancerad på något sätt men den gjorde det den skulle. Jag saknar att rita i photoshop så jag blir galen, på riktigt. Jag fantiserar om att rita i photoshop hela tiden och det hugger alltid till i magen för att jag viiiiiiilll, nuuuuuuuuu.
Och säg inte till mig att det finns block och penna för jag har ritat massor med dessa traditionella ting men det är inte samma sak någonstans.

Det är nästan en månad sedan min ritplatta lämnade mig nu :'(
Jag kunde haft råd efter min födelsedag men pengarna gick till nödvändiga saker istället och jag äro pank igen.
Jävla jävla.


Aja, nu har jag gnällt färdig. R.I.P ritplatta <3


 
 
 
Har i alla fall använt photoshop för att redigera bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela