Julklappsspring

Publicerad 2012-12-19 17:08:05 i Allmänt,

Idag har jag sprungit på stan i tre timmar och fokuserat så mycket på en julklapp så jag glömde bort vad det var jag skulle göra mer, julklappen blev inte ens bra men jag hittade inget annat och blev less :P Kom i alla fall ihåg att köpa biljett till Stjärnfall och ladda busskortet, det var ju bra ;D
Nu är jag sådär härligt nedkyld och väntar på den oundvikliga febern som alltid följer, ska ta ett varmt bad och kanske unna mig pizza :D
 
Brukar aldrig skriva sådana här "idag har jag gjort det här" inlägg men jag satt och skrev det här på facebook och kände "vem  fan bryr sig?" XD Men ville ändå ha det skrivet så då fick det hamna på min blogg som typ en person läser ;D
 
 
Adieu!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2012-12-19 17:18:34

Haha, det är typ bara sådana inlägg jag skriver ;) ses imorgon på galan :D

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-12-22 12:45:11

Sv: Haha men guuu' vad söta! Nu vill jag verkligen ha en sphynxkatt ^^

Svar: Jaa, de är underbara ^^
MjauDuuude

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela