Foundation- och pudertips! :D

Publicerad 2012-09-26 15:03:53 i Allmänt,

Igår gick jag in på kicks en sväng när jag väntade på bussen och såg då en ny foundation som har kommit. Som vanligt så provade jag lite på handen och blev lite  fundersam när den var vit och kornig. Det visade sig att "kornen" är små kapslar som går sönder när man applicerar det på huden och därifrån kommer färgen, jag blev helt paff över hur bra den täckte och hur matt och fint det blev. Jag provade pudret också och även  det täckte riktigt fint så jag stod och velade fram och tillbaka på om jag skulle köpa det och helt ärligt så talade typ allt för. Jag hade snart slut på foundation så jag behövde ändå en ny, båda produkterna var prissänkta och man skulle få en liten gåva till vilket alltid är kul ;D Så tillslut kände jag att jag kommer ångra mig om jag inte köper dem. 
Så fort jag kom hem provade jag dem på ansiktet och blev därmed helt säker på att jag gjort rätt. Make up stores foundation brukar för mig fortsätta vara kladdig hela dagen, oavsett om jag har puder eller inte.
Den här lade sig så fint och mitt ansikte kändes sidenlent. 
 
Så, jag tycker absolut att ni ska prova Lóreal Paris Nude Masque BB cream- och powder.
 
Såhär ser de ut: 
 
 
 
 
Klicka på bilderna så kommer ni till produkterna :)


(Gåvan jag fick var en neccesär med ett grått nagellack och en flaska med ögonmakeupsborttagning, vilket jag behövde så det var ju skit bra :D Jag tror inte man får gåvan om man handlar på nätet dock, men jag kan ha fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela