Stegräkning v.26

Publicerad 2015-06-28 22:52:00 i Promenera/Stegräkning,



Den här veckan har gått skitdåligt... Jag är fortfarande över genomsnittet men ändå... usch.
Men å andra sidan så har det varit en dålig vecka både känslomässigt och fysiskt, jag har inte haft ork att ta mig ut på promenader helt enkelt.
Enda bra dagen var tisdagen och det var bara för att det inte gick några bussar, och det ledde till migrän både på kvällen och dagen efter så ja...
Jag hoppas helt enkelt på att nästa blir bättre.
Vikten är fortfarande jämn. Jag träffade ju en läkare och fick kortisonsprutor och helvete vad ont det gjorde! Men det hjälpte så det var värt det.
Han är dock ingen bra läkare, han är ALLTID försenad och tar ut det på patienten genom att inte lyssa och inte ge svar... bara stressa igenom allt. Jag frågade honom om kortisontabletterna och fick inget förståeligt svar. Så jag har bestämt själv att jag ska sluta, ska ta en halv tablett varannan dag fram till torsdag tänkt jag så jag avvänjer mig lite i alla fall. Får verkligen hoppas att jag lyckas gå ned lite i vikt när jag slutar med dem för jag mår så dåligt i min kropp nu... jag orkar inte känna så.
Det blir så jobbigt nu när det är varmt ute.... för eftersom jag inte trivs i min kropp så känner jag att jag måste skyla mig så jag kan inte bara ha en vanlig tröja och kanske en kjol eller korta byxor... utan jag har svarta jeans, svarta tröjor och så någon svart kofta över... det blir så fruktansvärt varmt och gör att jag får huvudvärk och inte orkar promenera, men jag fixar inte att ha mindre kläder... jag fixar inte att visa min kropp..

Adieu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela