Stegräkning v.21

Publicerad 2015-05-24 21:51:36 i Promenera/Stegräkning,

 
Så, då var första veckan avklarad ^^
Det har gått bra, bara torsdagen som gick mindre bra. Gick bara 3600 steg då och hade inte möjlighet att gå mer så jag fick gå på plats i snabb takt hemma och då blev det över 5000 steg i alla fall, vilket jag borde vara nöjd med eftersom det är mitt mål per dag men det kändes ändå som ett misslyckande.
Som ni ser så har det gått väldigt bra, genomsnittet är nästan 4000 steg mer än jag satt som mål.
Jag vet inte om det beror på min nuvarande sinnesstämning eller vad det är men jag känner mig inte stolt, är dock glad att jag har klarat första veckan :)
Jag har även gått ned 2 kg.

Adieu!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela