Guldvibrator

Publicerad 2012-03-20 09:43:30 i Allmänt,

Satt och kikade på sexleksaker när jag hittade denhär:



Såhär lyder beskrivningen:

Detta är vibratorn för dig som söker det lyxigt överdådiga, För dig som vill unna dig själv det allra bästa och det där lilla extra.

Inez är en elegant och lyxigt vibrator med ett energiskt surr. Den är tillverkad i 18K guld-plate. Den erbjuder givetvis spännande möjligheter för användaren.
Fem förprogrammerade lägen och en i princip ljudlös vibratormotor, utgör grunden för en mängd njutbara upplevelser.


Gissa vad den kostar?




Njaa... jag tror jag köper något lite billigare istället...

(Klicka på bilden så kommer ni till sidan, då kan ni kolla på roliga billigare saker istället.)

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-03-20 11:37:06

För det priset borde den tametusan göra en på smällen också! Haha.



Och taaack :))

Postat av: Bea

Publicerad 2012-03-20 14:35:01

Köp en Clone a willy! Det kan jag rekommendera.;)!

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-03-21 11:02:51

Haha fääänx. En del glömmer bort att läsa inläggen för animationerna.. ;-) Haha.

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-03-24 11:58:26

Haha taaack och kul att du gillar't. ^^



Trevlig helg. :D Kram

Postat av: Tina

Publicerad 2012-04-08 20:19:24

hahah fyfan vilken dyr en x)



Jättefin blogg förresten :D Kika gärna in på min också om du vill!

/Kram från Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela