Ännu en lista för att jag har så jävla tråkigt :D

Publicerad 2013-04-28 00:05:00 i Allmänt,

1. Hur gammal är du om fem år? 27, läskigt.

2. Vem var den sista du träffade? Mejlin.

3. Hur lång är du? 161.

4. Vilken var den senaste film du sett? Skilsmässa på franska, missade dock början så jag slutade se efter ett tag. Ska se hela någon gån.

5. Vem ringde du senast? Jonathan eller mormor.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Nu har de hämtat valpen till Jonathan.

7. Var är dagens planer? Klockan är tjugo i tolv på natten så ja... men imorgon ska jag till världens bästa mommo och äta pannkakor.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, är inte överdrivet förtjust i att prata i telefon (förutom med Jonathan).

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.

10. När såg du senast din mamma? Vid liv: På kvällen den 23 december. Död: Natten till julafton.

11. Vilken ögonfärg har du? Blågråa typ.

12. När vaknade du idag? Minns inte, åtta typ.

13. Har du någon gång hittat en katt? Vad menas med att hitta en katt? Vi hittade en utan hem när jag var 4 eller så, kanske äldre. Vi tog hem den men sedan drog den en dag och kom inte tillbaka. Jag minns den dock inte.

14. Vilken är din favoritplats? Ursäkta töntigheten men i min pojkväns armar.

15. Vilken plats föredrar du minst? Stan under löningshelgen.

16. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Vill inte tänka på det.

17. Vad skrämde dig som barn? Monster i toaletten (från en bok), mårran, en enorm rädsla att mormor skulle skadas eller dö, en enorm rädsla att mamma skulle dö och säkert annat.

18. Vem fick dig att skratta senast? Alex och Sigge, om det räknas. Annars Mejlin.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vinylskivor går ju fortfarande att köpa så man är väll aldrig för ung för det. Jag har dock inga, mamma hade en massa men jag vet inte vart de tog vägen.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, skulle vilja ha en bärbar också.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? En.

23. Hur många landskap har du bott i? Tre.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Herregud ja, fyllemästerspyarn här.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor.

26. Är du social? Inte direkt. Tycker om att umgås med personer som står mig närmast men har på senaste tiden tyckt att allt annat är jobbigt. Är för energilös.

27. Vilken är din favoritglass? Cornetto blåbär som fanns när jag var liten, minns fortfarande hur den smakar, gråter i hjärtat för att den inte finns längre. Det har kommit en laktosfri glass med blåbärssylt i men den kommer inte ens i närheten av de fantastiska glass som fanns när jag var liten.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? En miljon är inte så mycket pengar om man ska tänka stort... Skulle väll försöka hitta ett billigt hus. Annars skaffa körkort, släpa med Jonathan till italien, köpa en svinbra dator till både mig och Jonathan och en svinbra tv. Och ge mormor en massa pengar, alternativt köpa en massa till henne då jag tvekar på att hon skulle ta emot pengarna.

29. Tycker du om Kinamat? Massa mycket.

30. Tycker du om kaffe? Älskar allt som har kaffesmak, choklad och godis och så, älskar latte, cappucino, macciato o.s.v men tycker inte om kaffe... XD

31. Vad dricker du till frukost? Cola light.

32. Sover du på någon särskild sida? Nä, somnar oftast på vänster sida tror jag.

33. Kan du spela poker? Nä.

34. Tycker du om att mysa? Med Jonathan så är det det bästa som finns.

35. Är du en beroendemänniska? Ja.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Kände.

37. Vill du ha barn? För min egen skull; Ja. När jag tänker på barnet: Nej. Världen är vidrig, mitt barn kommer mest troligt få reumatism eller psoreasis o.s.v.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite italienska. Och en massa fraser och ord på olika språk.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, är svinigt rädd för levande vatten.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Cigg, cola light och smink.

42. Äger du dyra smycken? Nej.

43. Har du någon gång testat narkotika? Ja, gick skit dåligt, kommer aldrig göra om det.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? hehehe.... nej. Rostat bröd med marmelad och ost.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Stina.

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett jätte tunt ärr på höger handled, har självskadeärr över armar och lår men just det lilla ärret tycker jag är obehagligt då jag äcklas av tanken på att skära(rispa) i den tunna huden på handleden :P Fråga mig inte varför, har inte en aning.

47. Vad har du för ringsignal? En standard, man kan ju inte ha låtar som ringsignal.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Vet inte, mormor kanske har sparat något.

49. Flirtar du mycket? Hade en flirtig personlighet förut, inte nu längre.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Där jag sitter nu.

51. Kan du byta olja på bilen? Om jag fick lite tid på mig så skulle jag nog kunna lista ut hur man gör, har sett mamma göra det några gånger.

52. Har du fått fortkörningsböter? Har la varken körkort eller bil.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Hela boken? Minns inte.

54. Läser du dagstidningen? Nä, kikar in på aftonbladet, öp och lts app ibland.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä.

56. Dansar du i bilen? Åker aldrig bil.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 134+173+72=379

59. När var du i kyrkan senast? På min kusins skolavslutning förra året.

60. Vilka personer utmanar du? Ingen, kör på om ni känner för't.


Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2013-04-28 01:19:32

Aaww, roligaste personen du känner :'D <3

Svar: Ingen kan få mig att skratta som du ^^
MjauDuuude

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela