Dag 01 – Mitt namn och en bild på mig + 10 fakta om mig

Publicerad 2013-08-10 23:46:00 i Lista,

Elin Engstrand
 
 
 
 
1. Jag har på senare tiden insett att jag mest troligt lider av generell ångest. Jag har förut trott att det beror på en massa annat, men sanningen är det att jag har varit ständigt orolig så länge jag kan minnas och det utlöses väldigt lätt till ångest. Det vore väldigt skönt om det faktiskt var generell ångest så att jag vet vad det beror på.
Jag ska ringa hälsocentralen om 2 veckor och höra om jag kan få kolla upp det.
 
2. Jag fyller 23 snart och känner mig gammal :P
 
3. Jag är fullständigt galen i katter, skriker rätt ut när jag ser bilder på underbara kattungar. Jag har tre katter.
 
4. Jag känner att jag sakta men säkert börjar växa upp, en stor förändring som jag är väldigt glad över är att jag har börjat städa mycket mer och njuter av det. Det är helt nytt för mig och jag är som sagt otroligt glad.
 
5. Jag röker alldeles för mycket på grund av oro, rastlösthet och tristess. Jag önskar att jag kunde sluta röka men får panik bara av att tänka på det, men jag hoppas att jag får styrka till det snart för jag vill inte vara rökare.
 
6. På bara något år har jag förändrats otroligt mycket på både bra och dåliga sätt, mest dåliga känns det som dock. Känner knappt igen mig själv.
 
7. Jag är väldigt mörkrädd och måste ha nattlampa i sovrummet.
 
8. Ibland när jag ska sova så ligger jag och lyssnar på party och dansar liggandes i sängen, nackdelen är att jag blir så pepp så jag får ännu svårare att somna XD
 
9. Jag kommer bara på negativa saker.
 
10. Jag är en ointressant person.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mejlin

Publicerad 2013-08-20 08:39:56

Jag tycker du är en mycket intressant person! Och jag tycker också att du har förändrats under det senaste året, men bara på bra sätt vad jag har märkt! Jag tycker du verkar vara starkare och har hittat mår i livet. Jag tycker du är grym! <3 Puss

Svar: Tack finaste <3 Puss!
MjauDuuude

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela