I-landsproblem delux.

Publicerad 2013-08-05 14:08:18 i Allmänt,

Det här är ett jävligt gnälligt inlägg om skitsaker, så ja, blir ni irriterad på folk som gnäller över onödiga saker så råder jag er att stänga ned nu.
 
Jag har tre stora passioner i livet, tre saker som hjälper mig hantera vardagen vilket jag behöver då jag mår skit dåligt psykiskt. Rita i photoshop, smink och spela tv-spel.
 
Förra veckan slutade min ritplatta fungera så nu kan jag inte rita i photoshop och det finns inte en chans att jag kommer ha råd med någon ny. Jag hade kunnat köpa en på min födelsedag men eftersom jag fick restskatt på 2000 spenn i år så måste jag betala det istället.
 
Jag har en inflammation i ögonen som gör att jag måste ta kortisonögondroppar i en månad och kan därför inte sminka mig.
 
Och nu har jag en inflammation i tummen så jag ska ha den inlindad i tre dagar, kan inte böja tummen och kan därför inte spela tv-spel. Jag vet, tre dagar är ingenting och kommer gå jätte fort men när man inte har något annat... jag vet inte vad jag ska göra på dagarna nu. Kommer bli galet rastlös. Jag har även skitont i tummen och allt är svårt att göra.
 
Notera att de här grejerna är skitjobbiga för att allt annat i livet är skitjobbigt, större grejer som jag inte vill skriva om här. Jag skriver om de små sakerna nu för att det känns jobbigt.
 
 
Aja, nu har jag gnällt färdigt.
 
A presto!
                                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela