Lista

Publicerad 2013-10-07 14:20:43 i Allmänt,

Lånad av Stina

Vad har du på dig?

Trosor, bh, strumpor, jeans, lång tröja.

Hur mår du?

Ångestfylld och sorgsen.

Vad önskar du just nu?

Att jag och pojkvän ska få en lägenhet så jag slipper oroa mig så mycket.

Vad ska du göra imorgon?

Ska på möte med försäkringskassan, sedan vet jag inte.

Och på fredag?
Inte en aning.

Vad skrattade du senast åt?
En massa saker med Jonathan.

Vad grät du senast åt?
Oron över december och januari.

Senaste köp?
Cola light. 

Vad läser du just nu?
Ingenting, finner inte ro att läsa.

Senast sedda film?
Senaste hela filmen jag såg var identity thief med Stina, annars såg jag nästan hela The guru (tror den heter så) i lördags.

Vem var den senaste som ringde dig?
Jonathan.

Senast 3 inkomna sms?
Vill inte dela med mig av det

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
Grattis i efterskott, pappa.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Rikard

Vart vill du åka just nu?
Rom och Göteborg.

Nästa planerade resa?
Det kommer inte finnas pengar till en resa på väldigt väldigt länge.

Dagens bästa.
Skratt med Jonathan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela