30 dagars lista

Publicerad 2013-08-10 23:24:00 i Lista,

Jag tänker försöka mig på att göra en 30-dagars lista igen... det är mest att jag vill ha något att göra. Så äre.

Dag 01 – Mitt namn och en bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 02 – En tv-serie du älskar.
Dag 03 – Mina husdjur.
Dag 04 – 5 kändisar du tycker är snygga/bra.
Dag 05 – Berätta om ett minne från en resa.
Dag 06 – Det värsta du varit med om.
Dag 07 – Ett favorit minne.
Dag 08 – Min älsklingsmat.                                    
Dag 09 – En bild på dig när du var liten.
Dag 10 – Min pojkvän.
Dag 11 – Det här får mig att gråta.
Dag 12 – En person du tycker är rolig.
Dag 13 – En plats som har berört dig.
Dag 14 – den bästa låten.
Dag 15 – Något jag vill ha.
Dag 16 – Någon jag saknar.
Dag 17 – Saker du gillar att göra.
Dag 18 – Dom bästa TV/Dataspelen jag någonsin spelat.
Dag 19 – Alla mina hårfärger.
Dag 20 – Tre favoritfilmer och varför.
Dag 21 – Något jag förut hatade men lärt mig att älska.
Dag 22 – Hur du är som person.
Dag 23 – Hund eller katt person?
Dag 24 – Om jag var tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med.
Dag 25 – Ett barndomsminne.
Dag 26 – Ett smycke, klocka eller accessoar som betyder mycket för mig.
Dag 27 – En skådis du inte gillar.
Dag 28 – Dröm resemålet.
Dag 29 – Vad är kärlek.
Dag 30 – Ett pinsamt minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela